sestdiena, 2011. gada 19. marts

♥ Maybelline Dream Satin liquid tonālais. :)

Jau esmu nopirkusi 3x tieši šo tonālo. Manuprāt, lielisks! Ieteiktu jebkurai pamēģināt... Bet vēljoprojām esmu ideālā tonālā meklējumos. Nākamnedēļ dabūšu AVON tonālo. Bija akcija un izlēmu notestēt. Vēlāk uzrakstīšu atsauksmes arī par AVON produktu. :)
Tātad.. Man ir tāda āda, kas vasarā kļūst taukaina, ziemā sausa, mēdz būt problemātiska.  Man patīk šis tonālais, jo man no viņa nemetas pumpas, tāda sajūta itkā āda visu laiku tiktu mitrināta. Veselīgs spīdums.

Plusi: -kad ir sausa āda, ideāls! ja pat āda lobās, šis tonālais ir ideāls!
         -mitrinoša sajūta
         - nemetas pumpas
         - viegli klājas  (es klāju ar otiņu, lai izvairītos no roku baktēriju nokļūšanas uz sejas)
         -tiešām nomaskē poras :) (liels + ja ir palielinātas poras)
         -smarža neitrāla, bet manuprāt tonālajiem nav jābūt nekādai smarža. Kāpēc lai es uz savas sejas liktu smaržas? :) protams, smaržīgi tonālie ir patīkami degunam, bet vai ādai  ir tas pats labākais? :)

Mīnusi: -neieteiktu lietot tonālo vasarā. jo svīstot , tonālais tomēr nav pārāk noturīgs. Nav jau tā, ka redzemi   tecētu nost, bet tomēr nesniedz ilgstošu (sniedz apm.5h noturību vasarā)noturību.
            - Kā jau minēju, tonālais itkā "mitrina". Piem. man vasarā ir taukaina āda reizēm un ja vēl uzklāju šo tonālo āda ļoti spīd un izskatās nehigiēniski.
            -Ja ir lielākas ādas nepilnības, diemžēl neslēpj pilnīgi.. piem. ja no rīta ir lielais pārsteigums un ir uzmetusies kāda liela ,sarkana pumpa, tad šis tonālais nebūtu kā lieliska paslēptuve. Vajadzēs papildus maskēt nevēlamo viesi.
            - neiesaku klāt uz plakstiņiem, labāk izmantot uz plakstiņa tam paredzētos produktus. NEMASKĒ TUMŠOS LOKUS ja ir tiešām pamatīgi tumšie loki. Minimāli maskē.


Ieteiktu pamēģināt šo produktu. Ja JUMS ir sausa āda vai normāla āda ar nelielām nepilnībām kā palielinātas poras, rētas,melnie punkti, tad šis tonālais būs ideāls :) Enjoy :)

P.S. Varbūt kādai vēl patīk šis tonālais :) ? labprāt dzirdētu citu domas par šo produktu. :)

2 komentāri:

LailaGlitter teica...

Es arī pērku tieši šo tonālo,jo pēc jaunības problēmām ar pumpām man ir dažas palielinātas poras, tādēļ šis tonālais to lieliski nomaskē. Vasarā gan tonālo uz sejas neklāju,jo šķiet,ka karstumā āda neelpo (vasarā vispār lietoju mazāk kosmētikas), tad tonālā vietā izmantoju tikai pūderi.
Pārsvarā visa kosmētika man ir tikai no Maybelline. :)

TheBubbleDreams teica...

jā, piekrītu, ir tāda sajūta, ka āda neelpo, ja ir tonālais, itsevišķi karstās vasaras dienās :)

Ierakstīt komentāru