piektdiena, 2011. gada 12. augusts

♥ Elpis eļļas

Pēdējā laikā ir daudz lietas par kurām gribu Jums pastāstīt. Rindā stāv Max Factor tonālais, brīnišķīgākā matu maska kādu jebkad esmu lietojusi, Avon produktu vilšanās, mākslīgās skropstas, taisnotājs un visādi citi produkti par kuriem vēlos izteikt savas domas publiski.

Tātad, šai firmai ir arī mājas lapa: www.elpis.lv

Personīgi esmu lietojusi tikai 3 no eļļām. Līdz šim esmu bijusi tikai sajūsmā. Varbūt nostrādā vienkārši apziņa, ka lietoju 100% dabīgu produktu.

Tējas koka eļļa

Daudzi zin, ka šo eļļu lieto pumpu noņemšanai utt. Daudzi nezin,ka šo eļļu var lietot arī pret odu kodumiem, piem., man ļoti kaitina, ja uz sejas vai kādā citā redzamā vietā iekož ods un niez,neglīti izskatās, itsevišķi ja iekož uz sejas. Eļļa noņem pilnībā oda koduma sekas.
Tikai der atcerēties, ka nevajag eļļu likt  zem acs, kur ir plāna āda. Kādu dienu man iekoda ods tieši zem acs, niezēja, neglīti izskatījās, tāpēc uzziedu eļļu. Nākamajā dienā kodums bija pazudis, bet dēļ eļļas zem acs parādījās zilums. ;D Tādēļ esat ļoti uzmanīgas :)

Persiku eļļa

Šī man ir pēdējā pirktā eļļa. Viņa domāta vairāk lai cīnītos pret celulītu, ādas novecošanu u.c. problēmām. No sākuma domāju, ka esmu nopirkusi pilnīgi nepiemērotu eļļu savam vecumam, bet par cik eļļa ir dabīga, diezvai viņa iedarbotos negatīvi uz manu ādu. personīgi eļļu lietoju kāju mitrināšanai cerēdama, ka tas samazinās celulīta izplešanos :D Eļļai nav smarža un ir ļoti mitrinoša.

Mandeļu eļļa

Eļļu lietoju reizi nedēļā. Uzklājot uzreiz liekas, ka āda ir daudzreiz maigāka. Ja man ir jāizvēlās persiku vai mandeļu eļļa, tad es ieteiktu un izvēlētos mandeļu eļļu. Varbūt man tikai liekas, bet mandeļu eļļa tā kā labāk iesūcas ādā, bet iespējams, ka katram tas izpaustot savādāk. Eļļai nav smarža. Āda paliek mitriāta un mīksta līdz nākamajai mazgāšanās reizei. Klāju eļļu arī uz sejas, itsevišķi ziemā, jo ļoti labi palīdz pret sausas ādas problēmām.

Vispārīgi par šīm eļļam nevaru atrast mīnusus. Iespējams, ka diezko vairāk skaidrs par šīm eļļām Jums nekļuva, bet varu teikt, ka iepakojumā ir ļoti bagātīga un labi saprotama instrukcija un apraksts par eļļām :)


0 komentāri:

Ierakstīt komentāru