sestdiena, 2011. gada 13. augusts

♥ Iespaidi par AVON

Jau ilgi man krājas sāpe par lēto Avon kosmētiku.

Atvainojos par ne-tik-labas-kvalitātes bildēm. Pašlaik nākas iztikt ar diezgan parastu fočiku.

Pasūtīju 3 produktus, tonālo, korektoru un acu ēnas. Pasūtīju arī laineri, bet tas nemaz nepienāca.

Avon Calming Effects Tonālais : Mans tonis - Cream

Redzēju, ka klasē daudzas meitenes nepārtraukti pasūta tonālos no Avon. Nodomāju, ja jau tik lēti un ja nu gadījumā ir normāla kvalitāte, kāpēc gan man maksāt lielas naudas summas, ja varu nopirkt lētāk?

Iepakojums jā, skaists.(melna spīdīga kastīte) Kad atvēru iepakojumu biju šokā, ka izskatījās, ka tonālais ir jāsakrata bezmazvai. Varbūt tas ir normāli un tas nav nekas slikts, bet tas vienkārši sabojāja manu iespaidu. Pievēru acis un izlēmu notestēt. Tonālais uz manas sejas izskatījās pilnīgi savādāk, izskatījās oranžs! Biju ļoti vīlusies. + Tonālais klājas ļoti negludi un it kā nesaplūst ar ādu, paliek švīkas, ļoti caurspīdīgs. Tonālais drīzāk ir kā krāsains krēms. Bija bailes par to, ko esmu uzlikusi uz savas ādas, tādēļ nomazgāju. Es nevienam neiesaku šo tonālo. Varbūt kāds no Avon tonālajiem ir normāls, bet es vairs nekad neizšķiedīšu naudu, lai iemēģinātu kādu citu no Avon tonālajiem, jo paraugā norādīta krāsa nebija oranžīga.


Virs "Avon" ir redzams brūns vilnīts
Avon Invisible Light korektors

Bāc, pēc šī produkta testēšanas man likās, ka Avon tonālais ir vienkārši perfekts! Jo šis korektors ir briesmīgs!
Pirmkārt, šī produkta tonis ir konkrēti oranžs! Un viņa sastāvā ir spīdumi! Kamdēļ lai es vēlētos korektorā spīdumus?! Neviens mani nebrīdināja par spīdumiem. :( Man pat nav vārdu ko teikt.

Pirmās divas svīras no augšas ir oranžu flomasteru toņi, tam seko korektora tonis un apakšā ir redzams tonālā tonis.
Avon acu ēnas

Vienīgais produkts par kuru varu teikt ko labu. Patīk visas trīs krāsas. (man vispār patīk dabīgie zemes toņi)
Būtībā, kā jau redzat, esmu diezgan patērējusi šīs ēnas :)) Visi 3 toņi ir minimāli mirdzoši. Es domāju, ka šis ir mīnus, jo varēja labāk būt vai nu matēts pilnībā vai pilnībā mirdzošs nevis kaut kas pa vidu, ne šis, ne tas.
Runājot par krāsu pigmentāciju, krāsas ir diezgan blāvas, bet dienas make up'am ideāls, jo izskatās neitrāli un dabīgi.


Man ir diezgan brūna āda tādēļ krāsas, manuprāt, izskatās vēl blāvākas. :(
Būtībā, ja ir vēlme pēc kā spilgta un dramatiska, šīs ēnas neieteiktu.
Vispārīgi, domājot par Avon produktiem, esmu sajūsmā tikai par acu zīmuļiem un neko citu no Avon produktiem nevienam neietektu. :( Varbūt kāda var ieteikt kādu brīnišķīgu produktu no Avon?

paldies par uzmanību. :]xx



6 komentāri:

Em teica...

Sveika! Tas korektors ir persiku tonī, jo ir domāts tieši tumšo (zilo, lillīgo) loku maskēšanai zem acīm. Spīdumi viņā ir tāpēc, lai atstarotu gaismu un āda zem acīm izskatītos dzīvīgāka. Tas ir tas pats princips, kas YSL Touche Eclat... :)

TheBubbleDreams teica...

@Em : Cau es tik daudz saprotu, ka spiidumi ir atstarojoshi :)bet man ir zili riņķi un tas produkts neko nemaskē kā arī man tiešām nevajag lai man zem acīm ir spīdumi, jo ir konsīleri bez spīdumiem :) āda var izskatīties arī dzīvīga bez sīdumiem kosmētikā :)
Manuprāt, ir nekorekti salīdzināt YSL ar AVON :) Bet man ir prieks, ka Tev ir savs viedoklis, kā arī, ka Tev nav sliktu atsauksmju par avon :)

Evija teica...

Es arī to tonālo pasūtīju- šausmīgs! :D

TheBubbleDreams teica...

@Evija : vai ne :D

kaciic teica...

Man personīgi Avon tonālie asociējas ne vien ar oranžo krāsu un caurspīdīgumu + švīkām, bet arī ar diezgan specifisku, nepatīkamu smaržu. Tā pat kā Dzintara HIT tonālais. Bet tos es pirku kādus 7 gadus atpakaļ. Un nevienam neiesaku.

Lai gan pie švīkām varētu būt arī vainīga nepiemērota ota.

Es īsti no Avon kosmētikas neko nelietoju, bet vispār ģimene aktīvi lieto šampūnus. Laikam to lētās cenas dēļ. Piebildīšu, ka tiem, kas lieto, ir īsi mati.

pirmsskolas skolotāja teica...

hmm dīvaini , avon tonālajiem ir tik daudz toņu un kapēc tik gaišai ādai paņēmi pārak tumšu , kas velk uz orandžu ?

Ierakstīt komentāru