svētdiena, 2011. gada 21. augusts

♥ Matu griešana : pats sev frizieris

Hey everybody <3

ļoti pikanta tēma.

Katrs ir kādreiz paņēmis savu sašķēlušos matu galus un ar šķērēm kaut ko nedaudz pašņikājis. kaut arī zinām, ka tas ir ļoti slikti, pie friziera negribas iet, jo Tur vienmēr 2 cm vietā nogriež 5 cm utt. + Mums vēl liek samaksāt summu par to. Šis piemērs nodrošina to, ka klients nevēlēsies iet pie friziera laicīgi, jo vēlēsies garus matus, bet tas noved pie nākamās gavejības, ka novārguši mati aug daudz lēnāk.


Es ,protams, nekādā gadījumā necenšos izrādīt necieņu frizieriem, kuri tiešām savu darbiņu dara apbrīnojami un ar kvalitāti :) , bet pēdējo pusgadu es pati sev griežu matus. tas pat nav tik grūti kā izklausās. Protams, es nevaru izveidot jaunu griezumu, bet es varu nogriezt matu galus tieši tad, kad tas ir nepieciešams.

Nepieciešamie piederumi: drosme, pacietība,matu šķēres, ķemme, gumija.

Es vēl nekad neesmu bijusi tādā sajūsmā! Griežu matus katru mēnesi ( pilmēness laikā). Apgriezu apmēram 2 cm. Pirmajos mēnešos likās, ka esmu pieļāvusi kļūdu, bet tagad es jūtu, ka mani mati ir veselīgi, tie spēj ataugt un nevaru teikt, ka mani mati ir izroboti. Apvienojumā lietoju rīcineļļu, kas brīnišķīgi palīdz matu augšanas procesam. ( vairāk info : Spied šeit )

Man vairs nav bailes no matu šķērēm kā arī esmu ietaupījusi daudz naudu.

Iedvesmojos no šī video (noteikti noskaties)


Visu daru tāpat kā video. Ne vienmēr matus taisnoju, bet visu pārējo daru tieši tāpat.

Varbūt šis viss liekas neprāts un muļķība, bet paldies par izlasīšanu! Ceru, ka esmu kaut nedaudz iedvesmojusi vai likusi padomāt par šo :)

6 komentāri:

Naktsmeita teica...

gribētu redzēt tavu matu bildīti , ne tikai youtube video ( es mēģināju pēc šā vienreiz apgriezt un ne pārāk :)

TheBubbleDreams teica...

@Naktsmeita :'uztaisīšu update tiklīdz būs iespēja nofotogrāfēt :)

skaistumadienasgramata teica...

godīgi pasaku- man bail pašai to darīt. Dažreiz jau frizieri uztaisa tādus brīnumus, kur nu es vēl pati. Un problēma būtu labas šķēres. Ar kādām Tu griez?

TheBubbleDreams teica...

@ skaistumadienasgramata: piekritu, ir bailes, bet tāpēc pirms sāc griezt sev ir kārtīgi jāpārdomā stratēģija ;D un jāgriež maz. labāk mazāk nekā par daudz. Protams, ja vēlies specifisku griezumu, tad laikam bez friziera neiztikt nekādi.
Es griežu ar matu griešanai paredzētām šķērēm. Var nopirkt arī drogās. Ap 4 Ls maksā :)

scentivory teica...

Šādus pakāpeniskos laikam jau grūtāk īstenot, bet es sev griežu taisnā līnijā matus - arī nekādas vainas!

Maija Rosicka teica...

Es jau sen biju izlēmusi ka jāaiziet pie friziera, jo mati ir pabojāti un neaug. Draugs arī atsakās griezt, tad nolēmu pameklēt kā griezt matus mājas apstākļos. Atradu šo video, noskatīijos un pati sēdos pie spoguļa un centos griezt. Jā, man pat sanāca labi. :P tikai mati pirms tam bija jāiztaisno jo čirkaini man viņi.

lietoju arī rīcīnēļu. a Cik bieži labāk griezt matus, lai viņi atgūst spēkus?

Ierakstīt komentāru