svētdiena, 2011. gada 14. augusts

♥ Matu masakas: Naked Shine VS Schwarzkopf Gliss Kur

 Iegādājos 2 matu maskas. Naked Shine Glossing hair treatment un Gliss Kur Nutri-Protect Repair-gel matu masku.

Naked Shine Glossing Hair Treatment matu maska

Es varu teikt uzreizi, šai maskai pašlaik neesmu atradusi nevienu mīnusu. Pirku veikalā Douglas (apmēram 10 Ls). 10 Ls daudziem var šķist pārāk daudz, bet iepakojums ir 400 ml liels. Viena no lietām, kas mani piesaistīja ir tas, ka uz iepakojuma ir rakstīts 97% natural un tas, ka produkts netiek testēts uz dzīvniekiem. (tur rakstīts - we don't believe in testing our ingredients on Bambi, Lassie or Skippy. Tas uzjautrināja ;D )

Maska sola maniem matiem piešķirt mirdzumu, padarīt tos gludākus. Varu apgalvot, ka maska tiešām izpilda to, ko ir solījusi. Pēc maskas mati kļūst tādi kā mitrināti, gludi, viegli ķemmējami, spīdīgi. Mati nekļūst smagi, taukaini vai kā tā. Es nekad neesmu savā mūžā lietojusi labāku matu masku! Samaksātā nauda ir tā vērta! Jo iepakojums ir gana liels, lai pietiktu ilgam laikam.

Būtībā, produkts nav 100% dabīgs ( ko var manīt pēc uzraksta uz iepakojuma un pēc sastāva), bet produkts nesatur sulfātus, parabēnus vai petroķimikālijas atšķirībā no daudziem citiem produktiem.

Maskai ir smarža, bet neesmu pārliecināta vai smarža ir dabīga vai mākslīga, jo smarža ir diezgan neitrāla. Sastāvā ir minētas smaržvielas.

Douglas veikalā redzēju arī Naked matu masku priekš īpaši bojātiem un novājinātiem matiem, bet nepirku to masku, jo vienkārši neuzskatu, ka mani mati ir tik ļoti bojāti. ( īstenībā bailes nopirkt pārāk treknu masku saviem matiem) Noteikti vēlos iegādāties vēl kādu Naked produktu.


Schwarzkopf Gliss Kur Nutri Protect Repair Gel

Šai maskai pilnībā nevar piedēvēt dabīgu sastāvu. Maska smaržo labi, ir rozā krāsā. Galvenokārt man patīk tas, ka uz iepakojuma norādīts, ka ir UV filtrs (kas vasarā varētu būt ļoti svarīgs). Maska ir iegādāta Drogas veikalā ( apmēram 4 vai 5 Ls). Iepakojums ir 200 ml ietilpīgs.

Iespējams, ka kādam šī maska ir perfekta, bet maniem matiem pilnībā neder. Pēc matu maskas lietošanas mati nedaudz sāk pinkāties, ir smagi un ir netīra sajūta itkā nebūtu izmazgājusi kārtīgi un sausina manus matu galus.(vai vienkārši nedara neko, lai uzlabotu manus matu galus.)

Es pat nezinu ko man darīt ar šo masku, jo māsas matiem arī galīgi neder, precīzāk sakot, efekts tāds pats kā man. Es nevienam neieteiktu riskēt un pirkt šo masku. Vienkārši tas tiešām nav tā vērts. Jūtos kā samaksājusi tikai par skaisto iepakojumu.

Ja man būtu jāizvēlas, tad noteikti ieteiktu un pirktu Naked matu masku. Tas vienkārši ir tā vērts.

Kāda lieto vai ir lietojusi Naked,Gliss Kur matu maskas? :)

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru