ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

♥ Matu taisnošana , fēnošana , saule jeb aizsardzība pret karstumu.


Diezgan aktuāla tēma mūsdienās. Daudzas meitenes, sievietes, arī vīrieši mēdz regulāri taisnot matus, fēnot matus vai vienkārši bieži uzturas atklātos saules staros.

Ļoti svarīgi  ir aizsargāt savus matus pret termisko bojājumu. Visas meitenes grib garus, ja ne garus, tad noteikti veselīgus un mirdzošus matus. man pašai dabīgi ir diezgan taisni mati, ja vien nenokļūst saskarē ar stipru vēju. Bet tas jau neko nemaina - lokas jau reizēm arī vēlos un tas atkal ir atkārtots bojājums.

Viens no galvenajiem faktoriem ir labs taisnotājs.
Kādai ir taisnotājs ar titāna segumu vai tos vēl neražo? XD ( tiem esot mazāka berze pret matiem)

Zinu, ka daudzas meitenes ļoti bojā matus ar to, ka ķemmē slapjus matus... Kāpēc tas ir slikti? tāpēc, jo slapjš mats ir ļoti neaizsargāts un viņš tākā staipās, kad viņu ķemmē slapju. Es personīgi nežāvēju matus ar fēnu, ļauju tiem pašiem izžāvēties. Kad tie ir jau pažuvuši tad mitrajos matos ievieto pret - karstuma aizsardzības krēmu vai spreju. Esmu ievērojusi, ka daudzas meitenes aiz slinkuma sāk taisnot slapjus matus tā, ka kūp! Tas ir briesmīgi! Kādēļ lai kāds bojātu tik ļoti savus matus? Galvenais ir atcerēties, ka nedrīkst taisnot matus, ja tie ir slapji. ( izņemot gad., ja taisnotājs ir domāts slapjiem matiem)

Testēju 2 produktus. Loreal Studio Hot straight un Schwarzkopf Got2b Guardian Angel.

Loreal produkts ir kā krēms, tas smaržo brīnišķīgi tīri kā pēc friziera apmeklējuma. Esmu ievērojusi, ka pēc krēma lietošanas matus ir vieglāk taisnot. Jūtama mazāka berze itsevišķi tuvojoties matu galiem. Bet man ne īpaši patīk fakts, ka uz iepakojuma nav rakstīts līdz cik grādiem krēms ir spējīgs manus matus aizsargāt. (?!) Nevar nepieminēt faktu, ka mani mati ātrāk sāk taukoties dēļ krēma. To es saskatu kā mīnusu, jo krēms ir ļoti pikants priekš maniem matiem.

Loreal krēms(cena:~2 Ls) 

Schwarzkopf Got2b Guardian Angel ir sprejs, kuru arī izsmidzina mitros matos. Sprejs smaržo ļoti labi, bet īstenībā jau smarža šoreiz nav tik svarīga. Man patīk tas, ka pēc produkta lietošanas es nejutu, ka manos matos ir kaut kas iepūsts. Mati nelikās smagi. Un visvairāk mani iepriecināja, ka uz produkta etiķetes ir rakstīts, ka aizsargā pret 220 C lielu karstumu! Zinot, ka mans taisnotājs uzkarst līdz 200 grādiem, tas mani iepriecināja. Es īsti neesmu ievērojusi, ka mani mati būtu īpaši spīdīgāki vai kā pēc šī produkta lietošanas. Tie vienkārši neliekas tik ļoti bojāti, ja es nelietotu Got2b. Un man tas patīk. Pudele (es nezinu kā savādāk tādu iepakojumu saukt ;D ) ir 200ml ietilpīga. Domāju, ka tur pietiks nelielam laika sprīdim, bet nē! Es jau lietoju spreju gandrīz pusgadu un neliekas, ka tuvākajā laikā sprejs beigsies.

Got2b (cena: ~4 ls)
Es ar smaidu uz lūpām ieteiktu Got2b spreju nevis Loreal krēmu. Got2b ir dārgāks nekā Loreal tādēļ, ja nevari uzreiz iegādāties spreju ( vai varbūt kādu citu kvalitatīvu produktu), tad 2 Ls jau var sagrabināt, lai kaut nedaudz aizsargātu savus matus pret karstumu. :)

Take care ;) xoxo

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru