ceturtdiena, 2011. gada 11. augusts

♥ Skropstu tuša GOSH Amazing Length'n Build Mascara

Šodien iedvesmojos no Vivi Magic bloga (noteikti ieskaties un spied "Sekot"), kurā tiek runāts par Gosh skropstu tušu. Es pilnībā piekrītu tam, ka cik cilvēku, tik viedokļi..tādēļ izlēmu padalīties ar savu pieredzi.

GOSH Amazing Length'n Build Mascara



Pirms


Pēc

Pēc


Ievietoju 2 pēc attēlus atsķirīgo apgaismojumu dēļ.
 
Kā jau redzat Pirms skropstu tušas uzklāšanas skropstas ir neizteiksmīgas, bet pēc, daudz garākas. Tādēļ es varu tikai piekritst tam, ka skropstu tuša pagarina skropstas.  Reāli dzīvē izskatās ļoti dabiski, piestāvētu pie naked make up`a vai dabīga make up. Skropstu tuša viegli klājas t.i. neparādas klunkuči, nesaķep.(ja skropstu tuša nav veca.) Skropstu tušu noteikti nevar raksturot kā dramatisku vai kā ļoti mākslīgi un dramatiski pagarinošu.

Personīgi man patīk, ka tušu vakarā var viegli nomazgāt, bet ievēroju, ka īpaši karstā laikā tuša nobirst. Varbūt tas tādēļ, ka ir pagājuši jau 4 vai 5 mēneši kopš tušas nopirkšanas. (Stockmann trakajās dienās pirkts, savādāk diezvai būtu pirkusi ;D )

Otiņa nav cieta, viņa ir mīksta. otiņas galā sakrājas daudz tuša, kas reizēm var sabojāt skaistu tušas uzklāšanu, bet es vienkārši pret salveti nobraucu tā, lai no paša gala liekā tuša noņemtos. :)

Es nevaru teikt, ka nekad negribētu šo tušu vairs pirkt. Teikšu, ka, ja vēlies dabīgu izskatu, kas izceļ skropstas bez dramatiska efekta , tad šī tuša ir domāta tieši Tev.

Protams, zinot sevi, diez vai pirkšu tušu atkārtoti, jo vēljoprojām esmu ideālās skropstu tušas meklējumos. :)

2 komentāri:

Naktsmeita teica...

tušu ideālā pasaulē būtu jāizmet 3 mēnešus pēc atvēršanas . protams, es tā nedaru :)
ar mūsu veikaliem , ir liela iespēja, ka tuša jau iepriekš ir bijusi sabojāta.
tev ir ļoti jaukas uzacis :)

TheBubbleDreams teica...

@Naktsmeita: jā, tā tas ir, bet parasti liekas, ka pēc tiem 3 mēn.tušai vēl nav ne vainas :))

jā, piem.drogās bieži ir vērtas vaļā tušas, kuras nav testeri. :(

Pāāldies :)

Ierakstīt komentāru