piektdiena, 2011. gada 19. augusts

♥ Superdrug Face & Bikini Wax Strips


Sveiki :)

(Esi ievērojusi nelielus matiņus, ūsiņas virs lūpas? tas Tev traucē dzīvot? nezini ko darīt? Ir pienācis laiks to labot. Superdrug vaska strēmeles būs labākais palīģs, lai atrisinātu šo problēmu. :D )

Nedomāju , ka man ir jāskaidro kā lietot vasku, jo iepakojuma instrukcijā ir viss sīki un smalki aprakstīts. Es ilgi meklēju kādu sejas vasku, kas būtu tiešām apmierinošs un darītu to, kas tam jādara. ( drogās visādi vaski ir tik daudz, bet lielāka daļa no viņiem ir tik slikti :( )


tā apmēram izskatās iepakojums
Iepakojumā ir 10 vaska strēmeles, katru strēmeli var sadalīt 2 slānos un tad jau skaitās, ka iepakojumā ir 20 vaska strēmeles. Vēl līdzi nāk 2 mitrinošās salvetes.

Vaska strēmeles ir tiešām parocīgas. Pati lietoju augšlūpai. ( kādu dienu ievēroju, ka man ir manāmāki tumšāki matiņi uz kūpu kaktiņu pusi. Man to nevarēja pamanīt līdz neuzklāju kosmētiku un īpašī spilgtā apgaismojumā izskatījās briesmīgi. Tādēļ nolēmu, ka ja man tas prasa katru nedēlu noraut ar strēmeli šīs ūsiņas vai drīzāk spalviņas nost, lai es justos labāk, tad tas ir tā vērts.)
Viņas ir domātas arī bikini zonai, bet , ja esi īpaši jūtīga, neiesaku pat izmēģināt. :D

Kādu vakaru ienāca galvā doma, ka varētu pamēģināt ieveidot bikini zonu. :D Tas bija briesmīgi mokoši. Pielīmēju vienu strēmeli un man vajadzēja nepārspīlējot 30 min vai pat vairāk, lai saņemtos un norautu strēmeli nost.!! un , sāpēja. Mēģināju procesu atkārtot, bet tas neizdevās un tādēļ atmetu tam ar roku. ;D

Personīgi es nelietoju iepakojumā esošās salvetes. Vasku nav nemaz tik grūti notīrīt. Vasks praktiski vispār nepaliek uz ādas. Āda ir ļoti maiga un patīkama, bet noteiki iesaku uzsmērēt kādu mitrinošu/barojošu krēmiņu. Personīgi es vienmēr nodezinficēju ( vai nu ar spirtu, vai toniku, kas satur spirtu), jo savādāk man mēdz iekaist matiņi, kad viņi ataug un izskatās briesmīgi.

Reizi, ka man uzmetās pumpiņas vienā sejas pusē virs lūpas, tā bija briesmīgākā diena.par laimi, atri tiku vaļā no viņām, bet izskatījās briezmīgi. Tādēļ noteikti uzziežiet kādu barojošu krēmu, eļļu, nodezinficējiet, lai nebūtu lieku galvas sāpju.


have a nice day :))

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru