sestdiena, 2011. gada 20. augusts

♥ Svīšana : Risinājuma izgāšanās..

Sveiki!

Esat reāli dzīvē redzējušas šadus skatus?



Zinu, ka daudzām meitenēm, arī vīriešiem ir šī problēma. Arī man tāda ir. Es vienkārši pat sēžot ne no kā svīstu. Domāju, ka tas varbūt ir no stresa vai kā tāda? Bet no otras puses, nejau vienmēr esmu stresā. Es nevaru teikt, ka svīstu tik ļoti, ka tas čalis bildē, bet jā, es baidos vikt pārāk pieguļošus krekliņus (esmu ievērojusi, ka kokvilnas krekliņi samazina par 50% manu svīšanu), jo negribu, ka man padusēs ir redzami pleķi. Daudzi cilvēki uzreiz sāk vilkt melnas drēbes, bet es uzskatu, ka melnas drēbes ir grūti kopt , lai tās neizbalētu, tādēļ velku ļoti gaišas drēbes. vasarā jau ir forši, var vilkt krekliņus, bet ziemā jau auksti..

Kāda jēga šim rakstam? Vēlējos brīdināt Jūs par šo tizlo preci. (eva padušu ielikņi) Biju dzirdējusi, ka tādus takā pielīmē pie krekliņa padusēs un tad nevar redzēt sviedrus. Es aiz laimes nopirku ko līdz ieraudzīgu veikalā, bet rezultāts bija briesmīgs! Tie ielikņi ir ļoti plāni, bez smaržas, bet VIŅI NELĪP PIE DRĒBĒM! izmēģināju visādus audumus, bet viņi pēc kādas pastaigas vai līdz aiziešanas uz veikalu jau bija paspējuši izslīdēt no vietas!
Domāju no sākuma, ka varbūt ir tikai 1 brāķis, bet tad es pamēģināju vēl, un nekas nemainījās!

Vispār esmu ievērojusi, ka vecākai kļštot arī mazāk svīstu. tas mani vairs tik ļoti kā agrāk nesatrauc, bet tomēr. Kāpēc veikalos nepārdod kvalitatīvu preci? varbūt problēma ir tajā, ka nepopulāra firma vai kā tā. Tiešām nezinu.


Vēlējos vienkārši pabrīdināt.

Jauku dienu! :) xx

1 komentāri:

Foxxey teica...

http://winterfoxx.blogspot.com/2013/01/maxim-miti-patiesiba-pieredze-un.html
Noteikti palīdzēs!

Ierakstīt komentāru